Slakten på Emirates!

Tjenare!
Ja, igår var det som sagt CL som gällde, och snacka om överkörning. Två tabbar och pang. 2-0 till Red Devils, hur underbrat var liksom inte? Gunners var borta direkt! Kändes som det var ett lag som spelade dessa fyra halvlekar. 3-1 till United och det är exceptionellt bra gjort! Att vinna i London som man inte hade gjort på fyra år!!!

Men men, ny dag, nya tag. Ser ut att bli ytterligare en sån här tråkig dag, med cp väder etc...Blir så less på det. Samt att man inte alls är på bra humör idag. Har tre meningar som passar bra in på mig idag tkr jag.
I'm tired of being what you want me to be
Feeling so faithless, lost under the surface
I don't know what you're expecting of me

Well well, dags att leta något positivt istället, kanske..

Comments
Skrivet av: ida

Ja, fotboll är kul! :) Brukar du titta in på Behrn ibland eller? Kul med en kille som bloggar föressten! Inte många jag stöter på som har en blogg som är killar, otroligt roligt

2009-05-06 @ 12:43:04
Länk: http://mrsidh.blogg.se/
Skrivet av: Amanda Björk

Jag ska till min chef vid femtiden idag, så då vet jg schemat efter det... nervöstnervöst ;D

2009-05-06 @ 13:33:49
Länk: http://nolltretjugofyra.blogg.se/

Skriv något här:

Namn:
I'll return!

E-postadress: (publiceras ej)

Länk/Bloggadress:

Egna tankar:

Trackback
RSS 2.0