Resumé

Ja då var det typ slut på denna helg, Fruktansvärt, i know.. Men men, ny vecka nya tag. Helgen för min del var rätt packad. Igår upp och hjälpa till att bära virke som far skulle ha. Efter det bar det av hem en stund, mat vankades innan det sedan var dags att möta upp Illi och Krull i stan. Felet då var bara att vi vara några timmar för tidiga. Haha fail.

Så vi åkte hem till Illi en stund då innan allt skulle börja, runt 18.30 tiden begav vi oss igen till stan för att kolla in crusingen (bilder kommer sen). Och det var väl rätt hyfsat med bilar då typ. Mycket folk med. Riktigt trevligt måste jag säga. Runt 20 tiden bar det sedan av för att hämta ut lite käk till mig och några andra. Så efter det begav jag mig hem en stund. Tänkte då att jag skulle vara social med en viss person. Men det blev det inte av. Så istället blev det en lugn kväll..

Comments

Skriv något här:

Namn:
I'll return!

E-postadress: (publiceras ej)

Länk/Bloggadress:

Egna tankar:

Trackback
RSS 2.0