Resumé + musikråd

Hmmm denna dag har känts konstig tkr jag. Möjligtvis är det för att jag inte alls är på humör, känner mej allmänt ignorerad, småsur över att behöva göra alla andras jävla skitjobb där jag jobbar osv. Så fruktansvärt irriterande att de där gubbarna inte kan hålla ordning på sitt, utan skiter i allt och bara gör som de vill. Blir så sjukt irriterad. Inte ens Kelly Clarksons låtar kan lugna en typ, då äre illa!

Vad bekräftande att man blir ignorerad är jag också småsur över. Visst det gäller långt ifrån alla. Men det är så sjukt tråkigt. Vet inte om jag orkar bry mig så mkt mer. De får göra som de vill, vill de nåt får de väl ta kontakt med en typ.

Därför blir dagens låt denna:

Comments

Skriv något här:

Namn:
I'll return!

E-postadress: (publiceras ej)

Länk/Bloggadress:

Egna tankar:

Trackback
RSS 2.0