Regn, regn, regn

Jag börjar nästan tröttna på detta ständiga pissande väder. Sol är något jag längtar efter nu. Går ju inte att göra något ;(.

Men men, kvällen som kommer bjuder på hockey. Viktig match som alla vet. Hoppas det går bra. Men återstår att se vad svenskarna kan göra ikväll! Mitt tips är att transatlanterna vinner...

Annnars idag förutom jobbet, har jag även hunnit in en vända på systemet. Inte fel det ;). Samt förberedit mig lite inför tävlingen imorgon. Inte jag som ska tävla, men min syster har börjat tävla i bugg. Så imorgon har man åkt på att få vara fotograf i princip hela dagen ;(. Tungt värre egentligen, men vad gör man inte för familjen?


Comments
Skrivet av: phiie

tack för din röst

2009-05-09 @ 12:42:53
Länk: http://phiie.blogg.se/

Skriv något här:

Namn:
I'll return!

E-postadress: (publiceras ej)

Länk/Bloggadress:

Egna tankar:

Trackback
RSS 2.0