Premiär

Tjenare!

Nu är det nästan lite premiär för min blogg, känns det i alla fall som. Visserligen är det inte världens finaste design. Men eftersom jag är totalt värdelös på photoshop så får det bli som det blir. Samt att jag inte läst någon html kodning på två år drygt, så får detta duga till en start. Kommer ändå att ffrsöka få fram en ny om några veckor :).

Överlag idag så har jag som sagt hållit på med kodningen. Det tog sin lilla tid som sagt, men nu är det upp äntligen klar!

Vidare under dagen har jag även hunnit röra mig lite ute, samt att jag även hunnit med att se på VM-matchen. O andra sidan så kommer jag att kolla på den senare med. I alla fall så tror jag det.

Men i överlag har denna helg varit helt okej om jag får säga det själv =). Allt har flytit på som det ska, även om jag hade velat gjort lite annat. Men men. En positiv sak är ju att jag fick chansen att skriva ett inlägg på mandys blogg, det var också en sak, även om jag inte riktigt hade förväntat mig det :)

Vidare känns det lite tungt att nhl säsongen är över för ens egen del. Är nog drygt en månad kvar tills en annan får skriva något =/.


Samtidigt längtar jag efter rally!

Var ett tag sen nu, och nästa år kommer dem åka åt andra hållet (fegisar >.<)


Hur har er dag varit då =)?


Comments
Skrivet av: Amanda Björk

HÖ HÖ HÖ.

Ja, att skriva på min blogg borde vara största händelsen i ditt liv! ;)

2009-05-04 @ 16:59:32
Länk: http://nolltretjugofyra.blogg.se/
Skrivet av: Rebecca

jag ska på rally i helgen :)

2009-05-05 @ 12:53:17
Länk: http://rebeckhaam.blogg.se/

Skriv något här:

Namn:
I'll return!

E-postadress: (publiceras ej)

Länk/Bloggadress:

Egna tankar:

Trackback
RSS 2.0