Pass!

Hejsan

Som vanligt vid denna tidpunkt har jag lunch, och då passar det givetvis bra med att skriva ett litet inlägg =). Vet inte varför, men denna vecka har känts konstig på vissa sätt och vis. I alla fall kom jag och tänka på en sak. På sistone har jag börjat äta väldigt mycket kyckling, varför vet jag inte riktigt, men det är väl både bra och dåligt antar jag. Gott är det iaf!

I alla fall så ska jag om en stund bege mig till snuten. Införskaffning av ett nytt pass står på listan. Är lika bra och fixa det nu, istället för i mitten av sommaren när det säkert är kaos där nere. I och med detta ligger London ett steg närmare. Finns i alla fall en till förutom jag som är glad då ;).

Sedan på jobbet idag, fick jag fram en låt på mp3n som har ett budskap i sig. Visserligen är det ingen överdriven bra låt. Men ta och lyssna på låten/läs texten och försök ta åt er av det.



 
Linkin Park - Hands Held High

Comments

Skriv något här:

Namn:
I'll return!

E-postadress: (publiceras ej)

Länk/Bloggadress:

Egna tankar:

Trackback
RSS 2.0