Ouch

Det är nästan så att man skäms lite. Har inte hunnit med att blogga alls idag. Det är inte bra!

I alla fall har det varit en schyst dag, och jag hoppas då givetvis att er dag har rullat på bra :). Jobbet gick fort samt kvällen, tycker inte att jag har hunnit med något alls idag om man jämnför med helgen. Men är åtminstone halvt ledig imorgon. Någon personalgrej blabla som man ska på. Rätt schyst att bara få sitta och lyssna halva dagen. Buss var det tydligen med, så då får man lite sömn kanske. Återstår bara att se om det är något att lyssna på, eller om det får bli mp3 för min del ;).

Nej nu ska jag ta och leta fram någon låt att ladda upp, samt kanske lira på boxen. Vi får  =).

Comments
Skrivet av: Rebecca

sv: det är bra med mig :)

2009-05-11 @ 20:24:22
Länk: http://rebeckhaam.blogg.se/

Skriv något här:

Namn:
I'll return!

E-postadress: (publiceras ej)

Länk/Bloggadress:

Egna tankar:

Trackback
RSS 2.0