Jobb

God morgon!

Varken tid eller lust infann sig imorse för att skriva ett kort inlägg. Men nu är det i alla fall frukost som gäller =).
Större delen av dagen kommer som vanligt att spenderas på jobbet. Lite småtrist att jobba när det är sånt här pissväder. Men, det måste ju komma såna dagar med, eller vad säger ni? Och för att då vakna upp lite, så kör jag spotify via min fars dator. Funkar jättebra. Just nu spelas Idiot Pilot - Retina And The sky!

Vad som sedan sker ikväll vet jag inte riktigt, beror som sagt också på hur vädret är. Men det blir säkert bra ändå.

Vad ska ni hitta på idag då? =)

Comments
Skrivet av: Rebecca

sv: Okej, men du kanske bpr lite mer "centralt" ? :P

Yes, jag planerade att gå på JB's konsert redan förra året :P!



Vad jobbar du med?

2009-05-04 @ 12:35:02
Länk: http://rebeckhaam.blogg.se/
Skrivet av: Rebecca

sv: haha okej, ja det låter himla skönt att kunna vara ute att jobba speciellt nu när det börjar bli sommar. Så du har massor med djur då :D? Älskar djur ^^..





Jo jag ska gå på deras konsert den 10:e oktober :P, är ett bra tag kvar

2009-05-04 @ 14:02:32
Länk: http://rebeckhaam.blogg.se/

Skriv något här:

Namn:
I'll return!

E-postadress: (publiceras ej)

Länk/Bloggadress:

Egna tankar:

Trackback
RSS 2.0